ČERTOVINY KOLEM OKRUHU
Přiznám se, že nevím kdo je autorem níže uvedené tiskoviny (lze se domýšlet). Ale bezpečně vím, že jeho obsahem je LEŽ! O tom se můžete sami na vlastní oči přesvědčit. Tento leták visel před mnoha lety měsíc v samoobsluze na Jugoslávských partyzánů. Když ho ani 14 dní po avizované akci nikdo nesundal, provedl jsem to já. Uložil jsem jej do obálky – jsou na něm otisky pachatelů. Ba dokonce se objevilo ve zprávách jednoho OS, že o kácení stromů radnice již rozhodla (lež na lež).
Na ohlášené demonstraci jsem byl a z blízkého domu vyfotil hlouček odpůrců. To je to tvrdé jádro, které drží v šachu téměř celou Prahu a zaštiťuje se životním prostředím všech! Moc jich nepřišlo, ale objednání novináři byli přítomni.
Takže stromy stále stojí, auta také parkují, když však přecházím tuto ulici, vidím v pomalu sunoucích se kolonách od 2 do 5 smrdících dieselových autobusů na a ze Suchdola. Pro studenty a suchdolské je to pohodlné – autobus každých 4 -5 minut, ale dýcháme to my v Dejvicích. Celkem za pracovní den projede po ulici Jugoslávských partyzánů jen na Suchdol a zpět těžko uvěřitelných 523 autobusů (107,147,160)!! PĚTSETDVACETTŘI!! DENNĚ!! Roztocké a další busy nepočítám. Pokud by byl most, minimálně čtvrtina busů by plynule jezdila přes řeku a nikoho neotravovala. Takže strašení s nárůstem dopravy je trochu mimo mísu, horší než je to teď, to těžko bude. V ročence TSK je navíc uvedena jako ulice s abnormálním počtem úrazů chodců!
A co dělá Platforma za kvalitní dopravní infrastrukturu když má v náplni „maximální ochranu zdraví obyvatel dotčených oblastí“? BLOKACÍ VAR. J SE SNAŽÍ TENTO, PRO ZDRAVÍ PRAŽANŮ, KATASTROFICKÝ STAV UDRŽET !! Platforma vznikla účelově právě k blokaci jižní varianty SOKP (viz. bydliště dvou členů rady).
Pí Lněničková varuje před zhoršením životního prostředí při výstavbě tunelu a nutnosti lidí se odstěhovat. V článku v Suchdolských listech č.3 /2017 na str. 11 vyhrožuje, dle mých informací nepravdivě, bouráním několika domů. Že ovšem bydlí, shodou okolností, v jediném domě, který se měl bourat, neprezentuje. Okolo jejího bydliště jsou všechny pozemky v minulém projektu zařazeny do trvalého záboru (viz.přílohy, označeno žlutě). Podle nového projektu se dům bourat nebude, vystaví se opěrná zeď. Takže tato bezpochyby inteligentní paní, bohužel asi s pokřivenou morálkou, si jako spoluzakladatelka Platformy bojem za severní variantu okruhu řeší svůj soukromý problém, bez ohledu na desetitisíce postižených lidí.
Pokud jde této organizaci o čistotu ovzduší v místě bydliště ať se zaměří např. na leteckou nákladní dopravu. V loňském roce bylo na Ruzyň dopraveno 81 379 tun zboží! Tento náklad musely odvézt kamiony, jejichž redukce by měla být cílem organizace. Nebo tomu tak není? Napovím – poplatky!
Na závěr doporučuji článek z červnového hornopočernického Zpravodaje s odpovědmi starostky Prahy 20. Ta byla před 4 lety také účastníkem žaloby a tam, na rozdíl od Suchdola, jsem se vůbec nedivil, protože na východě jsou podmínky daleko tvrdší. Končím posledními větami pí starostky: „ Nestačí totiž být jen proti něčemu, ale je důležité něco konkretního také navrhnout a umět to získat. To je však podstatně těžší a často nepopulární. „
Paní starostka Moravcová ví , na rozdíl od p. Hejla, co je ODPOVĚDNOST!
Ing. L. Martínek (VŠ dopravní)
Komentářů ( 10 )